Δείτε τι πρέπει  να κάνουμε για να νικήσουμε τον πόνο!

Οι πόνοι στις αρθρώσεις μπορεί να επηρεάσουν σημαντικά τη ζωή μας.

Το γυναικείο φύλο, η ηλικία 50 ετών και πάνω και το αυξημένο σωματικό βάρος ειδικά όταν συνυπάρχουν, αποτελούν παράγοντες κινδύνου για την οστεοαρθρίτιδα του γόνατος, του ισχίου και των χεριών. Η συνεχής μηχανική πίεση στις αρθρώσεις από κάποια αθλητική δραστηριότητα ή την εργασία ή ένας τραυματισμός επίσης μπορούν επίσης να οδηγήσουν σε οστεοαρθρίτιδα.

Οι πόνοι στις αρθρώσεις αποτελούν καθημερινό πρόβλημα που απασχολεί 4 στις 10 γυναίκες άνω των 50 ετών.

  • 25% των ανθρώπων με οστεοαρθρίτιδα στο χέρι, γόνατο ή ισχίο, εμφανίζει επίσης κατάθλιψη ή/και άγχος.

  • Συμβουλέψου τον γιατρό σου. Η έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση εξασφαλίζει καλύτερη πρόγνωση.

  • Μικρές καθημερινές αλλαγές στη ζωή σου όμως, μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά.

Φρόντισε τη διατροφή σου και απόκτησε ένα σταθερό σωματικό βάρος:

Είναι βασικό να αποφεύγουμε τροφές που μπορεί να πυροδοτούν τη φλεγμονή όπως:

  • Επεξεργασμένα τρόφιμα, προψημένα προιόντα και μπάρες καθώς και προσυσκευασμένα γεύματα

  • Λευκό ψωμί και λευκά ζυμαρικά

  • Προιόντα που περιέχουν επεξεργασμένη ζάχαρη, γλυκά και σόδα

  • Κόκκινο κρέας

  • Τηγανιτά και έλαια από καλαμπόκι, σόγια και φυστίκι

  • Επεξεργασμένοι ξηροί καρποί

Επίσης, το φυσιολογικό σωματικό βάρος είναι πολύ σημαντικό για την υγεία των αρθρώσεων. Οσο αυξάνει το σωματικό βάρος, τόσο μεγαλύτερη είναι η επιβάρυνση που δέχονται η μέση, τα γόνατα και οι αστράγαλοι.

Μην ξεχνάς την άσκηση:

Η άσκηση αυξάνει τη δύναμη και την ευελιξία, μειώνει τον πόνο στις αρθρώσεις και βοηθά στην καταπολέμηση της κόπωσης.

Το κολύμπι ή οι ελαφρά ισομετρικές ασκήσεις είναι συνήθως κατάλληλες αρκεί να μην φορτίζουν την άρθρωση. Πριν από την έναρξη ενός προγράμματος άσκησης, είναι σημαντικό να μιλήσεις με έναν γιατρό για να καθοριστεί η ύπαρξη ή/και η σοβαρότητα της αρθρίτιδας και τι τύποι άσκησης θα είναι πιο κατάλληλοι και ωφέλιμοι. Μπορείς να επιλέξεις να πάς σε έναν οποιοδήποτε εξειδικευμένο γιατρό, όπως έναν Ορθοπαιδικό ή Φυσίατρο.

Μην σηκώνεις βαριά αντικείμενα και απόφυγε την παρατεταμένη ορθοστασία:

Γενικά, αν υποφέρεις από πόνο στις αρθρώσεις, φρόντισε να μην σηκώνεις μεγάλο βάρος και απόφυγε την παρατεταμένη ορθοστασία, γιατί η πίεση που ασκείται στις αρθρώσεις που είναι ήδη καταπονημένες, είναι μεγαλύτερη.

Για υγιείς αρθρώσεις, χρησιμοποίησε το κατάλληλο προιόν:

Μελέτες έχουν δείξει ότι, ουσίες που υπάρχουν φυσιολογικά στον οργανισμό (όπως θειϊκή γλυκοζαμίνη, θειϊκή χονδροϊτίνη) συμβάλλουν στην αναγέννηση του αρθρικού χόνδρου με φυσικό τρόπο και βοηθούν στην καλή λειτουργία των αρθρώσεων. Τελικά, σταδιακά ανακουφίζουν από τον πόνο και τη φλεγμονή, αποκαθιστούν την κινητικότητα της άρθρωσης και προφυλάσσουν το χόνδρο από τη φθορά, ενισχύοντας την αποκατάστασή του.

Πολλές φορές όμως ένα σημαντικό πρόβλημα είναι η μειωμένη και ίσως ελλιπής απορρόφηση των απαραίτητων αυτών συστατικών.

Το Enzysamine, περιέχει τα σημαντικότερα και απαραίτητα δομικά συστατικά των χόνδρων καθώς και ένα ενζυματικό σύμπλοκο έρευνας και ανάπτυξης της Eubage Laboratories που αυξάνει την απορρόφηση των συστατικών αυτών από τον οργανισμό. Το ενζυματικό σύμπλοκο C89 αναπτύσσει κυρίως τις ενζυματικές αντιδράσεις της υδρολάσης, οξειδοαναγωγάσης και κυτταρινάσης,  συμμετέχοντας σε διάφορες βιοκαταλυτικές και συνεργιστικές βιοχημικές αντιδράσεις.

Αρ. Γνωστ. ΕΟΦ: 9385/2-2-2017

Ο αριθμός γνωστοποίησης στον ΕΟΦ δεν επέχει θέση άδειας κυκλοφορίας από τον ΕΟΦ.

Δοσολογία : 2-3 κάψουλες / ημέρα

Να μη γίνεται υπέρβαση της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης. Τα Σ/Δ δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως υποκατάστατο μίας ισορροπημένης δίαιτας.

Το Enzysamine διατίθεται στα φαρμακεία και στο e-shop του site μας.